nuffnang

Sabtu, 5 Oktober 2013

Fountain Chocolate

Selamat malam & salam 1 Malaysia,

Okey, lama tak update entri kan2...?? Lately nie otak semacam tak berfungsi nak story mori ><  Before sign in macam banyak benda nak citer, bila dah sign in jammed la pulak otak aku nie. Time nak update, itu jam jugaklah wayar2 otak jammed nak balik kampung masing2. Grrrrrr...

Hari nie tak banyak benda yang aku buat, just searching about Fountain Chocolate !! Okey, sebelum tue jangan nak pandai2 buat propaganza ngata aku nak kahwin ye! I'm not ready yet... Actually aku search pasal Fountain Chocolate nie just nak tolong membe aku yg bakal naik pelamin next year katanya. Tahniah to my bff. Semoga bahagia till jannah. Aminnnn....

Okey, pada yang tak tahu apa tue Fountain Chocolate, meh tunjuk sikit gambar yang baru je aku culik dari Encik Google.. Tarrraaaaaa...




Nyummmy.... pernah tengok fountain chocolate nie kat majlis membe sekitar 2 tahun lepas. Firstly agak terujalah tengok cokelat yg berpusing tue cair dan jatuh macam gambar kat atas tue. Biasalah, kalau bab-bab cokelat nie yg jadi tumpuan mestilah budak2 kan. Tapi, itulah yg meriahkan majlis sebenarnya. 

For me, dah tak payah nak risau. Sebab ada yang dah janji nak support... Hehehe.. Thanks sis... ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan