nuffnang

Jumaat, 5 September 2014

Moment at Prodata !


Selamat petang & salam 1 Malaysia,

Only 2 days at Prodata System, Kuantan. Dikehendaki membuat pesembahan kepada junior di malam kesenian mereka. Menari & belakon dalam sebuah lagu mexico ... ???? >senior yg dh bertahun tamat Prodata kena buat pesembahan for junior yg still study< Macam tak logik ye disitu...

From Kluang with Ayu a.k.a biras go to Prodata. After lepas kerinduan yg bertingkat2 dgn member ex-Prodata yg lain, we all semua kemas barang masuk dalam loker.


For 2 days, so barang takde la banyak mana pun. But still nak kemas cantik2 dalam loker, bio cun orang kate... :) Lepas siap berkemas, pekara terakhir yg aku buat ialah ........ Lekat picture bintang bola sepak Arsenal iaitu Mesut Ozil kat pintu loker. Picture tue aku ambil dari surat khabar Harian Metro, gambar digunting elok ikot bentuk badan Òzil yang tgh berpeluk tubuh. Fuhhhhh... Gaya macam tue mmg buat aku selalu tak setia and rasa nak becinta laju2 dgn Ózil.

Baju kebaya warna merah serta bersanggul ..... Serius beb, aku mmg cantik time tue. Belakon dgn Ziela a.k.a kembar tak seiras aku. Tak ingat lagu apa tapi mmg berentak Mexico and bahasa yg pelik lagi asing. Semua budak2 yg sama batch dgn aku cun2 and macho2 belaka. Gila tak tergoda. Tp aku tetap ingat aku dah ada boyfriend and tak nak selingkuh sebab dah cinta mati. Noktah !

Tamat tugasan. Go back to Kluang ! After kemas2 semua barang we all dgn beberapa org lagi budak dari Selatan terus ke Terminal Makmur. Ambik bas and pulang ke sarang masing2...

Selepas 2 hari di Kluang, aku baru teringat yg aku lupa nak ambil picture Òzil yg aku lekatkan kt pintu loker. Uwaaaaaaaaaa i need my Ózil.. Please junior don't touch my player.


Hari tue jugak aku decide balik semula ke Kuantan. Setibanya di pintu asrama semua budak2 juniors pelik + hairan kt aku. Aku wat muka derkkk jelah. Apa yg aku tahu mission for ambik balik player tue success.. Lantak pi lah nak kata ape.. :)

Setibanya depan pintu loker.......

Uwaaaaaaaaa... Aku terus berguling2 atas lantai then, nangis laju2. Sampai hati you all buat player aku sampai macam tue. Ada ke patut dia pi lubangkan mata Ózil aku dengan mata pen..?! Dia orang tak tahu ke aku sanggup mari dari Kluang semata2 nk ambik my player balik. Shit la !!

Until now aku kecewa..... Walaupun hanya mimpi semata!

Frust tertonggeng, end.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan