nuffnang

Isnin, 20 Januari 2014

Kerana.....


Selamat tengahari & slm 1 Malaysia,

Ermmmm... rindunya kat si dia ^^  Nak text En Cinta tgh kerja la pulak !!! Grrrrrr...


Sweet tak K.I.T.A ...???

Tahu, ramai yg mempertikaikannya perhubungan K.I.T.A
Ada yg kata tak sesuai
Dia ibarat ABANG, dan aku umpama ADIK
HAKIKATNYA
We are LOVING COUPLE :)
^^


Kenapa DIA ..???

Sebab diantara yg berjuta hanya dia yg MEMAHAMI aku.

He is CARING, LOVING, RESPONSIBLE

That why I LOVE HIM so much..

Siapa dia yg sebelum bukanlah ukuran, yg pasti dia yg sekarang jauh lebih baik & terbaik! 
Yes, he is ANNOYING, aku tahu lebih dari itu.
BUT
Tiada yg mustahil, manusia boleh BERUBAH.

ALLHAMDULILLAH, hampir 6 bulan kami menjalani ikatan sebagai KEKASIH.
He is a BEST man yg pernah aku jumpa.
KERANA DOA
Dia cuba utk berubah & itu satu anugerah terindah.


Sepanjang bersama, aku terlalu SUKAKAN jalan pemikiran si dia,
Bersifat pembimbing & tidak sukakan perjanjian.
Dia tak pernah berjanji!
Dan aku diajar utk tidak berjanji sesuatu pekara yg mustahil.

Dia tersangat menghormati aku sebagai seorang perempuan yg paling disayangi,
Always memastikan aku makan & tidak sakit ^^
Diluar, dia berusaha utk menjaga & melindungi.
Bertanggungjawab mengambil & menghantar dgn selamat.
So tell me, takde sebab saya tidak mencintai dia rite??
hehehe

~semoga ALLAH mengizinkan kita terus bersatu dlm satu ikatan yg lebih pasti, insya-ALLAH~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan