nuffnang

Sabtu, 10 Mei 2014

When I Miss You !!

Selamat malam & salam 1 Malaysia,

>AWAS -----> entry ini berbaur gedik & meloyakan !! Sila ignore jika ingin  termuntah ^^ Ini kisah diantara aku dan dia :)


Bila sebut pasal dia... Aku rindu! Bila nampak dia... Aku tenang! Bila segalanya tentang dia... Aku gila!

Ye... Setiap saat aku gilakan dia. Dia yang menjadi penakluk hati ini. Sehingga kini hanya dia yang tahu apa yang aku mahu. Dia cinta! Dialah segalanya....

Dia menjengkelkan.. Dia 'lanun' yg suka me'lanun'kan... Dia laser... Dia bongkak... Dia dan dia .... Segalanya tentang dia.

Sebagai seorang gadis yg berjaya ditakluk hatinya. Aku akui kebenaran itu tapi aku tetap bahagia. Bahagia kerana dia adalah dia.

Kita serasi dalam satu rasa. Kita pertahankan sebab kita percaya ada jodoh antara kita. Kita pendam sebab kita menghormati hukum alam, suatu saat kita pasti disatukan.

Allah dah mengaturkan segalanya... Layari dengan terbuka. Ketepikan kelukaan itu, abaikan segala kekecewaan yg bertandang, lenyapkan prasangka yg membunuh cinta sebenar, hapuskan segala curiga selagi dia milikMU ya ALLAH.... Segalanya telah ditakdirkan.

Dunia terlalu banyak helah, adakala kita tersungkur pada kata-kata. Kematangan selalu menyedarkan kita betapa pentingnya ketulusan. Tulus dalam menerima, tulus dalam memberi.

Semoga bahagia menjadi milik kita... Biar sinonim nama kita dibibir mereka dan menjadi lagenda pada mereka. INSYALLAH dengan izinNYA. Kau milikku, aku milikmu. Selamat malam buah hati... I miss you Mr N....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan