nuffnang

Isnin, 25 Ogos 2014

One Year :)

Selamat malam & salam 1 Malaysia,

Pantasnya masa berlalu.. Sedar tak sedar dah petengahan tahun 2014 pun. Syukur kepada ilahi, masih diberikan nikmat hidup sampai ke hari ini, ALHAMDULILLAH. Semoga terus dipanjangkan usia & diberi peluang mencapai segala impian. Insya-ALLAH..

ALHAMDULILLAH, syukur kepada ilahi sekali lagi sebab AKU dan DIA dah pun mencapai usia 1 tahun pada 08 Ogos 2014 hari tu. :)

Dugaan datang bertali-arus tapi kami masih tetap bersatu. Thanks to ALLAH sebab kurniakan dia untuk aku. Dia melengkapi segalanya & hanya dia yg memahami aku. Nothing word can i say, im so happy with him.. :)


YA ALLAH
tiada apa yang aku pinta,
selain kebahagiaan ini.
dan semoga
kerinduan & kesetiaan ini
hanya untuk dia.

YA ALLAH
sesungguhnya bukan paras & hartanya
yang aku dambakan.
aku hanya mahukan
secebis kasih & ruang dihatinya
hanya untukku

YA ALLAH
andai memang dia yang tercipta buatku
tunjukanlah
satukanlah
kekalkanlah
tapi
jika dia hanya satu pesinggahan
tunjukkanlah
jauhkanlah dan
tabahkanlah

YA ALLAH
semoga jodoh ini miliku
dan miliknya
yang direstui-MU
INSYALLAH

AMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan