nuffnang

Sabtu, 4 Ogos 2012

Geram Tahap 'CIPANZI'

"Sabar itu separuh dari IMAN.." 

Yups, betul! Tapi.....
Hisss... boleh ke kita bersabar dengan kerenah manusia yang entah apa2 ney! Geram gile...! Macam good2 jeq.. Ngeeeee...

F.R.I.E.N.D.S.H.I.P ....??? Aku tak pastilah kau faham atau tak maksud sebenar perkataan tue..??? Kalau kurang jelas, bak sini aku tolong translate kan... FRIENDSHIP ialah PERSAHABATAN.... Ade paham..??? 

Bagi orang lain, mungkin ney masalah simple jeq tapi bagi aku, kau memang MELAMPAU!!! Why not..??? Actually, kite bukan baru kenal sehari dua pun! Today, kau dah tak kenal siapa aku! Cis, bengang gile wa cakap lu...

Ape masalah yang terbeban dalam otak sempit kau tu ek bile nampak aku je tunduk macam nak cium lantai. Aku tak hadap la kau nak bertegur dengan aku! Dari dulu pun kite tak pernah face to face! Ape la salahnye kau senyum... Mahal sangat ke..??? Ape nak senyum dengan aku kena bayar ke..??? Kau ingat aku ney perempuan materialistic..??! Atau aku yang kena bayar untuk senyuman kau yang tak semanis kurma tue..??? Please laa....

Dulu, always pesan if ade problem... setle baik2! Sekarang...???? Lebih poyo daripada poyo! Lebih sengal daripada lenguh! Huh...

Sampai sekarang, aku still bengang dengan sikap kau yang teramatla pelik tue! Yela... aku bukanlah mintak pape pun... Apetah lagi nak mintak sen2 bagai... Aku just nak kau respect la aku sebagai kawan... Lain la kalau aku ney MUSUH. Time tue, kalau kau nak menunduk pun aku tak heran dah... Ntah2, belum sempat kau menunduk aku dah tembak dengan senapang gajah! Biar bersepai baru puas... Aku rasa ney la 1st time aku friend dengan LELAKI tapi sikap macam BUDAK PEREMPUAN! 

By,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan