nuffnang

Sabtu, 4 Ogos 2012

Lelaki Idaman Saya...




 "Bukan kemewahan yang ku dambakan, bukan paras rupa yang ku harapan. Cukuplah dengan pimpinan & bimbingan menuju ke syurgawi. Insya-Allah"


Lelaki seperti mana ye yang aku mahukan...??? Jeng..jeng..jeng...


Didikan Agama

Sempurna seorang lelaki pada agamanya! Yups, tampan mana pun lelaki kalau tiada didikan agama, ibarat kosong.. kosong.. & kosong! 


 Aku mengimpikan seorang lelaki (suami) yang boleh mengimamkan solat dan membimbing aku ke jalan yang di redhai Allah. Insya-Allah...  


Loving & Caring



Aishhh... perempuan manalah yang tak nak lelaki yang loving & caring! Kalau ditanya ciri-ciri lelaki idaman wanita, mesti ade ciri2 ney. Betul tak..??? Yela, siape yang nak lelaki yang panas baran, yang tak pernah ambil peduli pasal kite... kan2..???

Kelakar

Kalaulah perempuan boleh 'klik' jer pada jodoh... Confirm, memang 10 kali aku klik pada Zizan Raja Lawak.. Hehehe.. Dah ler lawak, sweet.. aishhhh... Actually, sweet tu bukanlah ukuran sangat, apa yang lebih penting keikhlasan hati tu sendiri. Betul tak..???


Goatee

Goatee atau bahasa melayu 'janggut'... Satu2nye lelaki yang boleh mencairkan hatiku persis cokelat cadbury adalah lelaki goatee.. Hehehe.. Bagi aku, lelaki yang ber'goatee' ney nampak lebih matang berbanding 'baby face'... 
   

By,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan