nuffnang

Isnin, 14 Januari 2013

Wanita Mangsa Kekejaman LELAKI



Salam 1 Malaysia,

Hyep2 u all.. how are u..??? urmmm, entri kali ney just nak share topic perbualan aq last day wif my friend mengenai, seorang gadis india dirogol enam lelaki!

Seriusly, geram bila dengar nasib siswa berusia 23 tahun tue! Apalah salah dia, sampai salah seorang dari mereka tergamak merodok besi ke dalam kemaluan mangsa sehingga usus besar & usus kecil terkeluar. Astafirullahalazim... kejam betul!

 Wajah mangsa SELEPAS & SEBELUM kejadian. 

Mangsa yang dikenali sebagai Damini tersalah menaiki bas dan dirogol sebelum dicampakkan keluar  dari bas supaya mati. Mangsa hanya dibiarkan tanpa pakaian & cedera parah! Paling terkilan, tiada satu orang pun yang sudi menghulurkan bantuan, waimah menutupi tubuhnya dgn sehelai kain. 

Beginikah layanan seorang lelaki pada seorang wanita yang memang kita ketahui lemah sifatnya. Kejadian ini berlaku di India pada tahun lalu. Mangsa koma sebanyak lima kali sejak 16 Disember 2012, dan mati pada 28 Disember 2012.

Damini bakal berkahwin pada Febuari 2013 dan telah pun membeli barang2 perkahwinannya, dan peristiwa hitam ini telah mengaggalkan impiannya. 

#Beginikah caranya anda melindungi wanita :( Semoga si pelaku menerima hukuman yg setimpal!        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan