nuffnang

Khamis, 29 Ogos 2013

Sorry :(

Selamat malam dunia maya & slm 1 Malaysia,

Ya Allah, what happend to me..??? Kenapa aku rasakan kepayahan yg teramat sangat, kenapa aku merasakan khilaf ini terlalu besar! Dan dia.... wajarkah aku yg dipersalahkan..??


Ya, aku wajar dipersalahkan! Semua berpunca dari aku.. Kalaulah dari dulu aku tak memulakan pasti semua ini tidak akan berlaku, tapi salahkah aku memulakan dgn persahabatan & salahkah aku juga kerana persahabatan dinodai dengan perasaan. Salahkah aku juga, jika perasaan itu terbit luhur dari hati dia? Jika aku segala punca, SORRY

Saat & detik ini tiada apa yg mampu aku lakukan, selain mendoakan yg terbaik untuknya. Insya-ALLAH, suatu hari nanti dia juga akan bahagia. Dan aku... akan teruskan langkah ke hadapan. Walaupun sesalan ini begitu menyesakkan, aku percaya suatu hari nanti ada hikmah untuknya. Insya-ALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan