nuffnang

Khamis, 13 Februari 2014

Change ):

Selamat malam & slm 1 Malaysia,

Terlaluuuu lama rasanye tak update... lame jugak tak menjengah2 blog... Lately nie, aq betul2 busy.. Actually, aq pon tak tahu apa yg aku busykan sangat.. :(


Sad ..???

Yes, i'm just want to crying :( I don't know why... I'm just thinking something... Something yang takkan ada orang yg cuba faham. ): I think about my self... my future... and M.A.T.I..

4 year ago... I'm still remind that... "Manusia yg cerdik adalah manusia yg mengingati hari kematian" Itulah adalah kata2 somebody pada aq duluuuu... Sehingga kini masih diguna pakai.. "Kalau kita rasa takut akan kematian, itu tandanya kita masih lagi ada iman" That true..

Sorry to say pada mereka yg jahil & said "Dah buang tebiat ke cakap pasal mati, dah cukup amalan kau tue?!" 


I'm just to improve my self.. Umur aq semakin meningkat, sampai bila aku nak jadi macam nie. I need to change my life. Dari yg buruk kepada yg baik, dan pada yg baik kepada yang lebih baik. Insya-ALLAH..


Kalaulah masa untukku terlalu singkat, mampukah aku menghapus segala dosa2 ini...??? Ya-ALLAH, berilah aku kekuatan :( Sesungguhnya aku perlukan-MU. 

2 ulasan:

  1. Ingat mati tak salah. tapi sedikit demi sedikit kena tambahkan amalan untuk akhirat kelak. In Sha Allah. Semoga Allah permudahkan segalanya. :)

    BalasPadam