nuffnang

Selasa, 15 Julai 2014

Salam Ramadan 2014

Selamat malam & salam 1 Malaysia,


Day17 ramadan ??? It's to late for wishing, i know that :) But im still wanna to wish Happy Fasting to all muslims in the world. Alhamdulillah...

Indahnya ramadan dalam bulan keberkatan, semoga kita semua sama-sama menyucikan hati & perbanyakkan ibadah. Insyallah, semoga puasa kita semua diterima ALLAH hendaknya :) Aminn...

Urmmm.. Macam dah TERlama sangat jer tak update entri. Busy ke..??

Busy?? Actually no! Just no idea & mood for blogger. Hehehe... Ok, today i come back  :)


Attention please !! "Hati Buat Isteri" dah pun sampai chapter 10! Sorry.. Sorry.. Sorry and sorry sebab tak publish lagi :) And for ur information, HBI dah tersedia dalam my inbox tapi, itulah... Belum ada kesempatan for edited text and post. Wait okey, maybe i will publish after eid day :) hehehe


Okey, dikesempatan nie nak talking2 sikit pasal World Cup pagi semalam. U know what aku merupakan peminat setia team Germany since FIFA 2010 :) Why Germany? Why not Holland, Brazil, Portugal or Argentina ?? Becouse Germany have Mesut Özil, my lovely player !! And becouse Germany is winner for 2014 :)


Tak sia2 aku support team Germany! After macam2 pengorbanan yg aku dah buat :) Acecehhhh.. Ayat macam la aku yg berjuang kat stadium Brazil!! Yela, masa game Germany VS Portugal, aku sanggup apply cuti semata2 nak tengok bola punya pasal. Hehehe.. Masa game Germany VS Algeria, aku sanggup terpacak depan TV jam 03:00 am for support Germany, padahal pukul 6:40 dh masuk kerja. Hampir keseluruhan game Germany aku tonton secara LIVE okey!! Cuma game Germany VS France, aku tak dapat follow coz kerja! :(

My Lovely Player, Mr 8 >Mesut Ozil<


Apa2 pun congratulation to Germany team sebab dah menang! For Argentina team, rilex la.. Jumpa 4 tahun lagi ! Congrats too Marion Gotze sebab dah jadi hero untuk Germany dengan 1 gol di minit 112. :) The best team for this year!! Muahhhh3..

World Cup end! Now, mari semua kita tadahkan tangan mohon kepada ALLAH, semoga saudara kita di Palestine dilindungi dari kekejaman Israel laknatullah!! Semoga ALLAH memberikan kekuatan pada mereka semua. Aminnn...


Seharusnya kita bersyukur kepada ALLAH dan berterima kasih kepada Palestine kerana pengorbanan mereka. Ditanya kepada salah seorang rakyat Palestine "Kenapa kamu tidak berlari selamatkan diri ke negara jiran??" dijawabnya "Jika kami semua lari selamatkan diri, siapa pula yg akan pertahankan masjid Al-Aqsa??" Allahuakbar!!! Besar sungguh pengorbanan mereka! Kita semua belum tentu setabah mereka, hanya doa yg mampu ku iringkan. :( 

#PrayForGaza

END

Tiada ulasan:

Catat Ulasan