nuffnang

Rabu, 8 Oktober 2014

Alhamdulillah :)


Selamat malam & salam 1 Malaysia,

Alhamdulillah... First step berjalan dengan lancar :) Syukur pada ilahi sebab makbulkan doa nie. Hampir sebulan menahan nervous yg bertingkat2..... Akhirnyaaaaa...

05 OKtober,

Yeayyyyy, aku dah gagah !! Jumpa family dia after setahun percintaan. Ini planing k.a.m.i !! Opss.. Actually aku :) Alhamdulillah, penerimaan yg baik buat aku rasa bersyukur sgt kenal dgn dia, sebab dia dari keluarga yg baik2 :)

Firstly tue memang ada sikit kaku laaa.. Yela 1st time kannnn.... Tambah lagi dia ramai keluarga lelaki... For 1 hour memang kaku sangat, and aku just jawab bila ditanya.. Disebabkan penerimaan yg baik and keramahan mereka buat aku selesa, sikit banyak nervous tue hilang jugak..

Yg beruntungnya parents dia sangatttttt baik macam parents aku.. Tersangat2 syukurlah :) Ramah ditanya and mesra disapa... Seriusly, nice sangat keluarga dia... Anak2 buah dia pun comel2.. Mcm ank2 buah aku jugak... Nak la jugakkkkk...

Until now, aku still ingat ayat abang dia "usia tak jadi masalah, yg penting bahagia" Yup, yg penting bahagia ... Thanks support relay k.a.m.i :)

Selepas beberapa jam balik dari rumah dia, we all terus text.. Yang paling excited off coz ler aku, seriusly nak sangat tahu mak dia terima aku atau pun t.a.k !!
Alhamdulillah sekali lagi, jawapan yg positif :) Thanks to ALLAH .... Rasa sangat kebahagiaan restu tue...

1st step done!!

Now

2nd step loading !! Semoga dipemudahkan .... Aminnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan