nuffnang

Isnin, 20 Oktober 2014

Tragedi Oktober :)



Selamat malam & salam 1 Malaysia,

19 Oktober ...

..... Aku mengerling sekilas jam CASIO ditangan kanan sebaik telefon NOKIA E63 berbunyi mendendangkan lagu 'Malaikat' by Hazama. Mean... 1 SMS diterima. Dalam hati dapat agak dah siapa gerangan. Lagi2 weekend macam nie... :)

"Balik nanti abang amik ye. Nak belanja makan :)"

Macam pelik je...??? Aje la tetiba nie ..??? Gaji lama lagi kot... ><

07:15 petang,

Okey, kita orang just dinner kat KFC Taman Anggerik !! Time nak keluar kereta tue aku terperasan something.... Urmmmm...

Kasut ??? Selalu ambik aku pakai selipar je ?? Dari mana pulak dia nie..???

After order, aku adalah tanya dari mana smart2 macam gini?? Dia macam biase lah just smile2 je :) and jawab pun macam nak tak nak. Actually, aku takde la nak ragu2 dengan dia nie. Just thinking keluar sebab ada hal la tue.... Until now kepercayaan aku kat dia masih utuh, belum pernah lagi terbit rasa curiga bagai sebab aku tahu dia setia :)

08:15 malam,

After makan macam biasalah hantar aku balik. Dalam kereta...

"Hari nie 19hb ek??? Esok 20hb, kan??? Bithday sayang kan???"

Aku just smile2 je :) Dalam hati bahagia sangat sebab dia ingat. Thanks....

"Nah....."

Wow... how sweet ??? Thanks dear... Flower come before 20th October :)


"Abang baca blog syg ke ?? Macam mana tahu sayang nak sangat bunga ???"

"Abang tak pernah baca blog sayang! Naluri abang tahu apa yg sayang suka"


Syukur ALHAMDULILLAH and thanks to ALLAH sebab kurniakan dia buat aku. Bahagia tak terkata.

NANA love NASIR, berpisah tiada. Insya-ALLAH... PRAY FOR OUR RELAY :)

end 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan