nuffnang

Jumaat, 7 Disember 2012

Secret Of Me





Tahukah anda, saya adalah seorang PEREMPUAN yang paling tak suka waktu malam! U know why..?? Sebab waktu malam la saye paling susah nak lelapkan mata (tido), dan waktu malam la otak saya begitu ligat bercantum antara satu sama yang lain... Dan waktu malam juga adalah waktu kekerapan saya menangis.

Menyentuh soal perasaan, saye selalu tewas! TAPI saya tau, saye seorang yang tabah & sabar.. Walaupun sakit, saya masih senyum, masih mampu menghiburkan kawan2 saya & membuat mereka tertawa.

Saye tau, saya terlalu paranoid pada orang lain (lelaki) kerana masa silam, tapi saya percaya satu hari nanti saya akan bahagia mengapai apa yang saya impikan :) Ada masa, saya tak suka bergantung pada orang lain utk selesaikan masalah saya yang menimbun tue, TAPI bila saye gagal solve problem, saya akan menaggis sehingga bantal saye basah dgn airmata. Harunya!!!

Saya umpama anak kecil yang manja tapi, saya selalu belagak menjadi orang dewasa yang matang! Jika tidak mengenali, saya agak pendiam dan suka memerhati. Saya bercakap dengan mereka yang saya kenal & senyum pada semua orang. 

Saya mudah MINAT pada lelaki berwajah benggis, tapi tak pernah mengimpikan mereka menjadi yang terpenting dalam hidup saya, sebab pasangan yang datang silih berganti & kebanyakkan mereka umpama PELANGI!

Saya sukakan bayi tapi tak pandai layan kerenah budak2. Sometime, saya boleh jadi seperti seekor Harimau+Singa, that why takde kanak2 yang sukakan saya ;( 

Ego saya berketinggian eiffel tower mengalahkan seorang lelaki, saya juga mudah marah jika ditanya soalan yg sama berulang kali.Tiada siapa yang boleh faham apa yang saya mahukan walaupun mak saya sendiri, krn saya terlalu kuat berahsia.

Bila saya tercuit, saya akan melupakan dengan membaca. Saya akan menaggis & tertawa bersama novel. Saya terlalu cerewet dlm pembikinan baju kurung. Mak saya pernah mengatakan 'KALAH' kerana tak tahan dgn kerenah saya.

Saya bukan pemaaf yang baik pada mereka yang menyakitkan hati saya. Saya berkerja keras mendapatkan apa yang saya mahukan, tapi mudah menyerah jika gagal! 

Saya bakal jadi penulis suatu hari nanti. Entah ya atau tidak, saya sendiri tak pasti. Yang nyata saya sedang berusaha... go..go.. chaiyokk..    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan