nuffnang

Selasa, 29 Oktober 2013

Bila Mereka Dah Bersuara ?

Selamat malam & salam 1 Malaysia,

Hai dunia maya? How are u..??? 

Alhamdulillah, this nite dapat jugak update entry... Time betul2 fit sangat sekarang, kalau ada luang, just untuk rest jeq. Ha... nampak tak.. now busy semakin mengejar... :)

Urmm... semalam off day & the same time dah gaji... So, aku pun decide nak spend time with my parents. Setakat belanja makan apalah sangat, kan? Actually, tujuan aku bercerita pasal spend time nie kira ada kaitan la dgn tajuk entri...

Okey, dipendekkan cerita..

On the way ke kedai makan! Masa tue tgh jammed dgn traffic light yg aku rasa memang panjang giler >takde la panjang mana pon, just aku memang tak suka menunggu< 

"Mak bila *&@#?* >tak mau mention nama, mana la tau dia pembaca tegar blog tak famous aku nie, mana la tau kan!< nak kahwin?" soal aku di saat radio sedang berkumandang lagu zaman dulu kala. Maklum la faveret ayah tue... layan....

"Entah la, kata tahun depan. Awal tahun katanya.." jawab mak.

"Kau pun dik, kalau dia dah suka suruh bawak mak ayah dia datang rumah tahun depan! Apa nak lama2 lagi? Kau dah lepas, senang hati ayah. Sekarang kau boleh la cerita, sebab ayah dgn mak masih sihat. Esok lusa kalau dah sakit, susah!" tiba-tiba ayah mencelah.

Berkerut seribu dahi aku beb!!! OMG... Im not ready yet..... Next year, 24 years??? Boleh ke..??? Awal lagi kot.. rilexxxx...... tapi......... arghhhhhhhhh!! Susahnye bila mereka dah bersuara... Urmmmm... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan