nuffnang

Ahad, 20 Oktober 2013

Selamat Hari Tua :)

Selamat pagi & salam 1 Malaysia,


 to me !! Standart la kan kalau setiap tahun menambah angka.. Tua mengejar kite wey... ^^ Diam tak diam, genaplah sudah usia aku 23 tahun. Thanks to ALLAH sebab masih memberikan ruang & luang to me untuk terus hidup & merasai nikmat kehidupan. Alhamdulillah..

Okey, i know dah semakin tua. Tak perlu persoalkan soalan yg sama. Dgn mudahnya aku cuba memahami ye.. Honestly, aku dah mula memikirkan masa depan. Dah think semasak2nya cuba serius, serius and seseriusnya... >brape banyak serius daaa<

Nak story mori lebih pun, i think not now... Better secret & zip mulut. Betul tak..?? Aku harap ulang tahun kali nie memberi aku seribu erti. Insya-ALLAH... Paling penting, aku kena matang dalam membuat apa-apa keputusan. Before that pun aku dah boleh buat keputusan sendiri, dan aku harap yg mendatang akan lebih lagi... 

Okey, aku tahu aku kena kerja for nite shift walaupun dihari ulang tahun sendiri. Pape pun tetap nak wish utk diri sendiri... Nana ke...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan