nuffnang

Isnin, 2 Jun 2014

Selamat Pengantin Baru

Selamat malam & slm 1 Malaysia,

Today i just wanna to post wedding picture my lovely friend. We are friend since baby until now. You know what, dialah kawan yg same2 pergi ke kursus kahwin lepas. Are you still remind..?? Kalau ada rase2 macam dah lupe, bolehlah refer di SINI


Alhamdulillah, my friend a.k.a Ecah selamat menjadi wife kepada En Muharam pada 30 Mei, 03:00 pm... I really happy for you friend, i wish you always happiness with your husband. But im sad too sebab takde bersame dihari penikahan tue! Im still working this time, sorry dear :(


Repeat older story.... Teringat zaman kenakalan kite bersama dulu. Panjat pokok durian tinggi2, kalau boleh sampai puncak! Tapi kau yang selalu champion sebab aku selalu failed bab2 memanjat. Kan...??

Selalu excited nak pergi paya kat belakang rumah, tapi bila dah sampai kat paya masing2 muka cuak, lagi2 muka aku :) Actually kita bukan takut kena perambat pun, cuma takut kalau2 ada si hidung tonggek >babi< say hai kat kite kan...

Just now, aku rindu sangat nak lepak same2 kat atas pokok rambutan sambil makan rambutan, pastu borak panjang2 sampai petang. If citer tak sempat habis kite sambung malam pulak, macam biase baring dalam longkang depan rumah sambil kira bintang. :)

Sume tue 16 tahun yg lalu, terlalu indah untuk dipadam. Opsssss... Memang takkan terpadam pun! Hari nie, tinggallah aku yg still membujang. Kihkihkih.. Apa2 pun aku tetap nak wish beratus kali 'Selamat Pengantin Baru' teman. Wey, cepat2 dapat baby comel2 tok aku k. :)

-end-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan